MEMASANG SISTEM RANGKAIAN KOMPUTER

Posted: December 6, 2011 in Uncategorized
Comments
  1. gemilangict says:

    (Muhammad Firdaus bin Johari)
    Hari ini saya membuat pemasangan sistem rangkaian(network).Saya ditugaskan menarik cable RJ-45 diatas syiling.

  2. heidziv says:

    Cikgu hari ini saya memasang RJ45 dan membantu kumpulan saya membuat network untuk pc kumpulan saya.akhirnya kami berjaya.

  3. ieqmal says:

    Hari ini saya membuat wiering network untuk kumpulan saya.saya memaku wayar yang berselerak untuk kekemasan dan membantu kumpulan saya untuk membuat network.akhirnya kami berjaya.

  4. qaspc says:

    nurul qashidah bt ellias..
    sebelum memulakan pemasangan sistem rangkaian komputer..saya telah di tugaskan untuk melakar pelan untuk kabel UTP dari komputer ke switch..setelah itu,saya mengukur panjang kabel UTP yang perlu digunakan..apabila dapat ukurannya..kami memotong kabel UTP menggunakan crimpping tool..selepas itu,kami memasang RJ45 pada hujung kabel UTP..wayar di dalamnya haruslah disusun mengikut susunan..

Leave a Reply

